en guldtantad kväll

Ikväll har jag tagit så många tantpoäng att jag borde erbjudas gratis medlemsskap i PRO. Jag hade köpt två små flaskor med J.P. Chenet - Cabernet Syrah (rött vin) som jag hade tänkt avnjuta under kvällen i sann Märta_75-stil.

Jag köpte grillad kycklingklubba och en sådan potatisgratäng som man bara värmer i ugnen (Inte av lathet - jag tycker att den är godare än egengjord). Tillsammans med vinet var det en utsökt måltid. Jag ska nu sätta på filmen jag hyrde - I love Phillip Morris, som jag hört ska vara bra.

Jag har faktiskt liknande planer för imorgon kväll också, och skäms inte ens för det. Jag har verkligen längtat efter den här helgen när jag plågats som mest i pluggträsket. Därför tar jag emot poängen med högt huvud! Men nästa helg ska jag minsann ta igen dessa lugna dagar och riva loss på ett sätt som Märta inte ens drömde om i sina unga dar!

Ni som ligger bakfulla och ångrar allt ni drack - känns inte tantlivet rätt lockande nu? ;)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Härligt Emma...och så mår du ju så bra idag!



Kram



Gunilla "Ester" Carlsson

2010-10-02 @ 14:32:07
Postat av: Emma

Just precis! :)

Haha, hoppas att "Ester" också hade det trevligt :)

2010-10-02 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0