Efterlyser pirr

Allt kommer på en gång, privat och i skolan. Jag går omkring med konstant ångest och känner inte lust till någonting. Jag har kommit på att jag inte tokskrattar sådär underbart längre. Det där pirret i magen som jag brukar gå omkring med är nu en stilla klump. 

Något väldigt positivt kan dock hända nästa vecka. Jag vill inte berätta vad det är, ifall det skiter sig. Men om det går bra kommer jag att skrika ut det på bloggen, så håll er uppdaterade.
Jag hoppas att det mesta kommer att lösa sig snart och att tröttheten ger med sig. Så jag väntar tålmodigt på att pirret intar sin rätta plats igen.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kan berätta att du inte är ensam! går runt och känner samma sak, har inget driv. Vetefan vad som hänt, höstdepp? saknar ditt bullrande skratt iaf, för då vet jag garanterat att jag också blir på bättre humör:D kram!

2010-10-29 @ 10:13:47
Postat av: Emma

Någon form av höstdepp är det, blandat med att vi har det galet tufft i skolan.

Du får dra några skämt så att jag blir glad och skrattar, då blir ju du också glad. En god cirkel :)

Ha en härlig helg!

2010-10-29 @ 15:19:04
Postat av: Brynte

Så jäkla vääärd är du det. Och det kommer att gå kanooners! Inga punkter kan sänka dig. :)

2010-10-29 @ 16:27:14
Postat av: Emma

Tack så mycket, Brynte! Jag blir såå glad om det går! Då ska vi fira med Sommaren med Göran!

2010-10-29 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0