Vinkar hejdå till ångestmolnet

Idag har varit en förvånansvärt bra dag. Efter att ha haft ett tungt ångestmoln ovanför mig, orsakat av prestationsångest i plugget, har många saker ordnat sig. Jag har fått tag på de personer jag behöver använda till mina utställningsbilder, vilket jag är stolt över.

Jag var tvungen att få tag på människor jag absolut inte känner, och göra mitt bästa för att få dem att ställa upp på mina bilder. Jag hoppas verkligen att fotograferingen imorgon och på onsdag kommer att gå lika bra som jag hoppas. Jag ska lägga upp bilderna på bloggen när utställningen är över.

Sedan har jag lunchat på stan med Ayan och haft spelkväll med Dennis och Anna, ett härlig sätt att fira att ångestmolnet flugit sin kos.

Oh, förresten. Jag har bestämt mig för att skapa lite aktivitet och skojighet på bloggen, därför planerar jag att starta en tävling. Jag har inte riktigt kommit på vad det ska vara än, men jag kommer att publicera den i veckan, det lovar jag!

Priset kommer att vara en mysmiddag hemma hos mig, där jag med all kärlek jag kan uppbåda kommer att laga lyxmat. Så håll utkik efter tävlingen, den kommer inte att pågå så värst länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0