Halloween

Nu är det äntligen dags att berätta om den magiska Halloweenhelgen. Jag hade tänkt berätta i bilder, en så grym helg kan man inte skriva om. Tyvärr hade jag inte med mig kameran denna kväll, så jag har bara fått tag i bilderna jag blivit taggad i. Något ni inte kommer att få veta, varken med ord eller bilder, är alla knäppa och heltokiga saker som hände.

När man går in i rollen som Lisbeth Salander ska man göra det ordentligt. Jag kan ge er en liten hint: vad hände inte den helgen?
(Jag ber om ursäkt för aningen ospännande bilder, men ni får ta mig på orden när jag säger att det var en grym helg.)
Dennis var inte utklädd till något, utan han gjorde det han gör bäst. Vara snygg ;)
Sofia var ett dödligt hett lejon ;)
André slog till på stort och bjöd på det mesta som Brüno. Härligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0