Älskar ljus i tunnlar

Jag var ju hos läkaren igår och fick antibiotika mot min förskräckliga halsfluss. Till min lättnad har den redan börjat verka, och fast att det fortfarande gör ont att svälja är det mer uthärdligt.

Jag tror faktiskt att jag kommer att känna mig helt okej imorgon, jag håller tummarna för det. Då ska jag blogga om alla filmer jag sett, vilket är en hel del. Jag får nästan byta namn till "Emsegumsans filmblogg". Jag har en känsla av att det finns pengar att hämta där. 

Tusen tack till mina fina vänner som skickat en massa krya på dig-sms. Det värmer så i ett ynkligt halsflussmittat hjärta. Jag är verkligen glad att jag har alla er. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0