Aj!

Jag har sån himla otur. Igår skulle jag göra det där spännande som jag verkligen sett fram emot. Men naturligtvis drog jag på mig halsfluss. Jag har aldrig haft det innan och jag skulle inte önska min värsta fiende en så hemskt sjukdom. 

Min hals är så svullen att jag inte kan prata ordentligt. Det låter som att jag har en fralla i svalget när jag pratar. Och jag kan verkligen inte svälja, det gör så himla ont. Jag var hos läkaren idag och har fått antibiotika mot skiten, så jag hoppas att det försvinner om några dagar.

Sådär, nu är läkarräkningen uppe i tusenlappen, roligt.
(Något som däremot är bra är att jag kunde skjuta upp mötet jag skulle på igår, så jag tycker fortfarande att ni ska hålla koll på bloggen, så att ni får ta del av resultatet)

Tyck synd om mig, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0