Sista dagen i frihet

Jag har två tuffa veckor framför mig. Ni som tror att jag ska donera en njure eller amputera ett ben kan pusta ut. Riktigt så illa är det inte, men ni är inte helt ute och cyklar...

Jag ska för sista gången ge GI ett försök. Beach baben inom mig börjar bli lite otålig, så nu jävlar. För att underhålla er på min kolhydratfattiga resa, där jag får behålla båda benen, ska jag varje dag blogga om hur det går. Ärligt talat är det väl mest för min egen skull, lite press är ju aldrig dåligt i såna här lägen.

Så jag rekommenderar starkt att ni besöker min blogg regelbundet under dessa två veckor. Kanske för att se om jag verkligen klarar mitt tusenelfte försök, kanske för att ni hoppas på att få se en bild av skönheten herself eller för att få lite tips för att själva sätta igång.

Naturligtvis kommer jag att lägga upp recept varje dag, jag är ju the master chef! Wish me luck, jag lär behöva det!

För er som tillhör kategorin "Hoppas få se en bild på Emma" kan få njuta av en med en gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0