Myskväll+morgon

I fredags fick jag en inbjudan till Annas balkong för att avnjuta kallt vitt vin i kvällssolen. Underbart! Vi spöade varandra i kort, stirrade fascinerat på ambulansen som stannade vid vårt grannhus och bara njöt av en lugn fredag.

 

Vi begav oss på en liten promenad för att sedan bänka oss i hennes säng och se på Saw. Jag hade glömt precis allt från första filmen, så det blev en spännande filmupplevelse. Tack bästa Anna för myset!

Men det var inte allt! Söndagsmorgonen inledde jag och Anna med en supergod frukost. Jag hade bakat scones och Anna hade med sig O'boy och honungsmelon. Kan man ha en bättre granne? Tror icke det.

Anna bjöd på supergoda chips! Cream and cheese om jag inte minns fel.

Sömntutan på söndagsmorgonen

Sommar!

Melonälskaren ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag kan inte ha en bättre granne än du bästaste Emma. Puss!

2010-05-25 @ 17:12:19
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Våra känslor är ömsesidiga ;)

2010-05-25 @ 23:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0