Skitrolig Valborg

Den stora visaren stod på tolv och den lilla på tre när jag, Anna och VD knackade på hos Simon och Sofia. Det var dags att fira Valborg med pompa och ståt. Trots att det snöade i stort sett hela dagen grillade vi både till lunch och middag. Grillgudarna var med oss denna afton.

Jag hade det så jävla roligt, jag skrattade mig hes. Det är alltid kul att träffa nya roliga människor. Vi sjöng karaoke, spelade Brainstorm och hade det gött. Riktigt gött.
Kåren väntade efter den långa förfesten. Det var helt okej där, men inte i klass med förfesten. 

Bakiskäket idag med André var både trevligt och gott, nu sitter jag här och är sjukt slapp. Det är sjukt hur lätt man kan sega bort en dag som egentligen borde ägnas åt att städa och plugga. Men gårdagen var värt det. Lätt!
Här får ni lite bilder från gårdagen att njuta av ;)

                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha....Kerstin varning Emma:P "Hade det gött, riktigt gött" haha. Fin klänning föresten:D

2010-05-02 @ 15:12:37
Postat av: Brynte

Var du på kåren? Jag såg inte dig :P Erkänn att du gömde dig!

2010-05-02 @ 16:54:38
URL: http://lillpippin.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, det har du rätt i! xD

Jag såg dig, Brynte, men orkade inte gå och säga hej. Blir ändå alltid dissad av dig... :P

2010-05-02 @ 17:31:36
Postat av: Sofia

Emma trivs bäst i badkaret, det går inte att ta miste på!

2010-05-03 @ 19:31:24
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Jajamensan, framför allt i erat! ;)

2010-05-04 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0