Dag två

Det känns som att min hjärna blivit inslängd i en torktumlare som stått på hela dagen. Jag, Evelina och Brynte har arbetat med redigeringarna till vår hemsida, vilka vi inte är färdiga med än.

Sedan filmade och redigerade vi de gestaltande klippen vi ska ha i B-uppsatsen. Klockan var halv sju när jag och Brynte äntligen kunde gå hem, det är inte sunt att spendera 9,5 timmar i sträck på skolan.

Men jag överlevde, och lagade min GI-mat till min hungerpinade mage. Det blev en Goudafylld kycklingfilé omlindad med bacon med en grekisk sallad till. Mums så gott det var!

Jag skippar promenaden ikväll, är helt enkelt för trött. Jag ska istället sätta mig och läsa min nylånade bok: Bronsåldersmordet. Verkar vara en riktigt spännande bok!

Jag rekommenderar denna rätt till GI-fantasten som ändå vill leva ett lyxigt matliv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0