Dag tre

Denna dag är känd som den svåraste dagen. Och det kan jag skriva under på. Efter att jag tillbringat hela dagen i skolan med B-uppsatsen kände jag för att kasta GI dit pepparn växer! Men då satte vikingen Helga ner foten, så jag skärpte mig.

Jag sitter just nu och smälter middagen och ska strax ge mig ut på promenad med Sofia. Hur jag ska orka är en fråga för sig, Sofia får väl bära mig runt Grisberget...

Emmas sommarwok fyllde min mage idag. Det är inte svårare än att steka kycklingfilé och sedan hälla i en wokblandning och steka ihop. Avsluta med lite soja.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tumme upp för superduktiga Emma! Och som härmed skapat olika titlar till inspirerande mat. "Emmas sommarwook" klingar så vackert att jag måste prova den!

2010-05-12 @ 21:27:25
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket SuperSofia! :) Den tycker jag att du ska njuta av!

2010-05-12 @ 22:44:02
Postat av: Emelie

hahaha....Vikingen helga?



Duktig du är!!:D

2010-05-13 @ 16:49:26
Postat av: Emma

Ja, hon är mitt alterego! Visar sig då hon behövs som mest :P

Tack så mycket! Det är faktiskt riktigt kämpigt... Och tråkigt framför allt!

2010-05-13 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0