Dag tio

Jag är nyss hemkommen från Evelinas mysiga lägenhet. Vi har haft en dunderkväll med fika, Save the last dance och finalen av Anna Ankas assistent (Fel person vann!). Dagen i helhet har varit kanon.

Redigeringen av vårt webb-tvinslag gick bra, glassätandet och solandet på bryggan vid kajen med Anna var supermysigt. Det var en riktig sommardag med 24 soliga grader!

Imorgon ska jag ha en (nästan) helt pluggfri dag. Klockan 11:00 står Sofia med vrålåket utanför Bäckis så ska vi, med Dennis, Anna och André, ha en mysig picknick på Pite havsbad. Jag ska därför förbereda min ciabatta-fralla och resten av min matsäck medan jag ser på Halv åtta hos mig. Även kvällen avslutas på ett härligt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0