Dag sju

Herre jisses, jag har då inte haft en GI-helg kan jag lugnt lova. Godis, söndagsfika och glass... Men jag har faktiskt dragit en lärdom av min misslyckade helg - allt eller inget gäller.

Jag straffar mig själv genom att köra en extra vecka när jag nått dag 14. Detta för att det känns som att den första veckans slit är bortkastad av allt onyttigt jag ätit i helgen. Men jag har i alla fall haft en väldigt trevlig helg, vilket ni ska få bevittna i form av foton. Enjoy! ;)

Myskväll med tacos och Min frus första älskare gällde på lördagen.

Det slutade med att vi korkade upp lite vitt och blev en aning förfriskade. Vi gav oss ut på promenad i sommarkvällen.

Mitt Söndagsfika: Fryst chokladdessert Black and white (dvs mörk chokladbotten och vit chokladtopping). Denna njöt vi av på balkongen, härligt!

Filosofen Emma.

Bäckis fotbollsliga nr 1

Spelare nummer 3 var en hejare på att dribbla

Hon var också grym på att stå i mål!

Som ni kanske förstår har jag haft en väldigt trevlig helg, tack vare mina underbara vänner.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är underbar!

2010-05-16 @ 23:58:41
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var en supertrevlig helg :D



Det ser dock ut som att vi har skjutit mål på dig på bilden "Hon var också grym på att stå i mål!" ;) Påväg att hämta bollen kanske ;)

2010-05-27 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0