Dag sex

Sommaren har verkligen kommit! När min klocka ringde, 10:00, var det 19.6 grader ute. Helt sanslöst härligt. Jag och Julia var snabba med att bege oss ut på promenad, jag kunde gå i en sommarklänning utan att frysa det minsta!

Ikväll kommer Sandra hem till mig, vi ska äta tacos (med fullkornsbröd såklart), spela kort och se någon spännande film. Det ska bli riktigt mysigt. Jag har också bestämt mig för att köpa lite, lite choklad. Jag tror att jag behöver det för att klara nästa hårda vecka.

Hoppas att ni får en lika mysig kväll som jag hoppas på att få! :)

Knasbollen igår kväll!
Ni ska även få se en liten film av gullungen när han kämpar för sin leksak ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken cooling han är Rocky ponken!

2010-05-16 @ 23:57:57
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst är han? Vad är det man säger, sådan matte sådan katt ;)

2010-05-17 @ 14:58:05
Postat av: Vanessa

amore amore amore love love love kärlek kärlek kärlek!

2010-05-17 @ 19:27:16
Postat av: Emma

Jag hade inte kunnat sagt det bättre själv! ;)

2010-05-17 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0