Dag fyra

Jag lyckades ta mig runt Gris igår, against all odds! Men det var helt sinnesjukt hur trött jag var i morse. Jag fick dra mig upp ur sängen trots att klockan var nio när den ringde.

 

Men jag och Sandra skulle genomföra vår undersökning i B-uppsatsen, så jag var illa tvungen. Den gick faktiskt riktigt bra, över förväntan. Men nu är jag ett vrak. Jag ska ta mig en power nap för att sedan komma igång med städningen av lägenheten, den behöver röjas inför helgen.

 

Med GI har det gått bra, trots att allt med mig har varit trött, även motivationen. Men jag har gett mig fan på att jag ska klara det så jag får allt bita ihop ett tag till. Vi hörs senare, nu ska jag drömma om allt gott jag inte får äta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0