Dag fem

Äntligen fredag! Väldigt efterlängtad dag. Jag och Brynte träffades på skolan på morgonen och arbetade på, vilket gick väldigt bra. Så redan vid ett var jag hemma och kunde göra helg.

Men inte riktigt än, jag har lite kvar att städa. Jag vill ha det riktigt fint här hemma innan jag slappnar av. Det riktigt pirrar i mig av fredagslusten. Jag har haft så äckligt mycket i skolan, så lite ledighet är välkommet

Jag ska laga en supergod kycklingröra med champinjon- och kantarellcréme fraige. Till det ska jag faktiskt äta fullkornspasta med sallad. Det är ju faktiskt helg.

Jag var och handlade förut och att jag inte kom ut med en godispåse i handen är ett under. Jag har varit så sugen på godis hela jäkla dagen. Det var istället en nötmix som befann sig i mina händer och det ska bli gott, trots att det är choklad jag helst vill ha.

Jag ska tända lite ljus (trots det superfina vädret) och välja ut en riktigt bra film att njuta av i den snart nystädade lägenheten. Trevlig helg på er också! :D

Idag är det sommar på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0