Dag ett

Jahapp, då är man nästan igenom första dagen. Det har faktiskt gått väldigt bra. Oväntat bra. Jag har varit i skolan och skrivit på B-uppsatsen, filmat och redigerat, så jag är rätt trött nu. 

Jag har precis ätit och är sådär lagom mätt. Jag ska smälta maten ett litet tag, sen blir det promenad med Sandra. Kvällen avslutas naturligtvis med Halv åtta hos mig med en kopp hallonte och en goseplutt i knät!

På menyn stod det idag Emmas GI-biffar med sommargrönsaker. Det är en rätt jag starkt rekommenderar, väldigt gott! Du blandar nötfärs med ägg, burkchampinjoner, kebabkrydda, grillkrydda, vitlök och spiskummin.

Sedan steker du det länge på svag värme, det är hemligheten för att de ska hålla ihop och inte bli torra. Till sist lägger du i några skivor ost i stekpannan tills de smälter. Bums upp på biffarna och du har en festmåltid att njuta av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0