Vilken middagsgäst!

Vanessa har nyss brummat iväg i bilen med det svaga helljuset. Vi har haft det supertrevligt som dom skulle sagt i Halv åtta hos mig. Skulle jag haft en Moraklocka i vänstra hörnet istället för katt-trädet, skulle den klingat sex gånger när Vanessa klev över min tröskel. Och i händerna hade hon ett lyxigt italienskt vin.

Emmas specialare (den pesto-och ostfyllda kycklingen) föll gästen i smaken. Det var skoj att umgås utanför skolan, jag har kommit på att Vanessa faktiskt är den som förstår min humor bäst av mina norrlandsvänner. Naturligtvis tittade vi på Halv åtta hos mig och massa roliga klipp på Youtube.

Så: Tack Vanessa för att du var ett sådant trevligt sällskap för lilla Rocky och mig :)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

haha din buse du la upp en bild! men den var nog bäst av alla du tog:) hahaha ja jag ska genast visa niklas scaring japanese eller vad det hette..hahaha! detta får vi göra om Emma!

2010-03-31 @ 21:37:57
Postat av: Emma

Haha, det måste du göra! Sjukt roligt! Klart vi ska göra om det! Nästa gång i Luleås lyxigaste bubbelbad? :P

2010-03-31 @ 21:41:02
Postat av: Vanessa

Ja absolut, nästa gång kommer du hit! fast om jag vågar laga mat åt dig vetetusan, vi kanske får laga tillsammans:P är ingen mästerkock som dig!:D

2010-03-31 @ 23:12:55
Postat av: Emma

Vad söt du är :)

2010-04-01 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0