SMASK 2010

I fredags gick SMASK av stapeln, Sveriges Musikakademikers Sång Kåntest. Det var riktigt bra! Jag hade Sandra som kvällens date, och vi satt på "V.I.P-balkongen" som vissa kallade det. För er som inte vet är tävlingen en slags Melodifestival för musikhögskolan i Piteå, Malmö, Göteborg, Stockholm, Ingesund och Örebro. Finalen kommer att hållas i Göteborg i år.

Det var alltså vår delfinal i fredags, och vi skickade vidare två bidrag: Gädd Jihad och Män i trikå. Efter den dunderroliga underhållningen traskade jag och Sandra mot Max för att äta. Sen bar det av mot Bäckgatan för att göra en lugn kväll med kortspel :)

Eftersom min luftmadrass var utlånad till fröken Jensen fick jag och Sandra knöka ihop oss i min 90-säng. Det gick rätt bra för mig som låg innerst, hur det var med Sandra vågar jag inte fråga :P. Det var riktigt skönt med en lugn kväll, och trevligt med Sandra som sällskap :)


Mingel i pausen

"Gädd Jihad"

Män i trikå - K-A.M, en av mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch? Jag tycker du va jättegullig på den bilden ju :)

2010-03-15 @ 20:11:21
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0