Nedräkningen startad...

...och den kommer att hålla på i exakt 6 månader. För då åker jag och Jenny till Grekland! Vi har bokat en enrumslägenhet på hotellet Daisy i Rethymnon, staden jag och Emelie åkte till 2007.

Vi bokade resan idag, och jag går konstant runt med lyckliga fjärilar i magen. Jag åkte ingenstans förra sommaren, och vill så sjukligt gärna ut och resa i sommar. Det kommer inte att gå en dag utan att jag går in på Apollo och kollar in hotellet och njuter i förväg!

Avundsjuk - någon?


Kommentarer
Postat av: Anna

Som jag skrev på fb: Jag inte inte alls avis, nähä... :P



Fan va duktig du har varit på att blogga ikv, mer inlägg åt folket Emma :D

2010-03-01 @ 23:08:06
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Men då blir vi kvitt från förra året! Jag gick omkring och var grön i ansiktet för att du skulle till Zakynthos! :P



Jajamensan, en inläggs-boom är på G ;)

2010-03-02 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0