Melodifestival med klös

Schlagergänget minus Dennis och Sandra samlades hos Sofia och Simon i lördags för att som vanligt bråka om vilken låt som borde gå vidare i Melodifestivalen. Jag tycker att det är helknäppt att inte bidrag nummer fyra gick vidare, Thursdays med Lovestoned. Jag tyckte även att bidrag nummer 3, Human Frontier med Neo, skulle gå direkt till globen, istället för till andra chansen. Jag röstade på båda...

Men stämningen var på topp trots våra skilda meningar, och vi avancerade mot karaokemaskinen. Jag inledde skönsången med min version av Holding out for a hero av Bonnie Tyler. Anna gjorde även en fräsig version av en hårdrockslåt jag inte kan namnet på. Sofias mamma var och hälsade på, en mycket trevlig prick :) Och efter massa sång och annat skoj var det dags för två tröttna pensionärer-i-förtid att traska hemåt.
Tack Sofia och Simon, lika trevligt som alltid!



Bästa bidraget i årets melodifestival!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0