Halv åtta hos mig

Det var Anna som skulle avnjuta en god måltid hos mig i sann Halv åtta hos mig-stil. Det var min födelsedagspresent till henne (förutom Hovets tårta som jag bakade dagen innan hennes stora dag.)

Torsdagens meny:
Förrätt: Lyxig räkcocktail i eleganta vinglas
Varmrätt: Pestofylld kycklingfilé lindad med bacon. Serveras med kantarellsås på en bädd av jasminris och exotisk sallad.
Efterrätt: Hallonfrestelse omringad av luftiga maränger och varma skogshallon.

Och kvällen blev en succé. Vi skrattade skvallrade och bara umgicks, det gör vi alldeles för sällan. Vi kikade på kvällens Halv åtta hos mig-program på datorn, och det kan ha varit det roligaste avsnittet någonsin. Mysig kväll :)


Anna (Rigmor) var en tacksam gäst! xD

Varmrätten fick bra beröm

Efterrätten likaså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0