Go to hell, förkylning

Kvällen började så kasst... Jag mådde riktigt dåligt, kände verkligen förkylningen lura på min axel, väntandes på att anfalla mig. Men en Echinacea varannan timme tillsammans med en Ipren lyckades skrämma bort det snuvande monstret. Än så länge...

Jag mår så bra just nu. Vattenkokaren gjorde precis klart för mig att vattnet är varmt nog. Så jag ska göra mig en kopp härligt varmt te, gosa ner mig i min fåtölj med favoritfilten runt mina axlar och favoritRocky i knät :) Klockan åtta börjar nämligen "Dating in the dark" som jag tror kommer att vara väldigt intressant.

Sen blir det läsning i världens bästa bokserie - Twilight. Jag ska för första gången i mitt liv öppna tredje boken och se vad den har att bjuda på, I can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0