En oas i pluggträsket



Mina kära älskade underbara vänner Sofia och Simon är just nu och glassar i Thailand och var så gulliga att de lämnade lägenhetsnyckeln i min vård, så att jag skulle kunna bada hur ofta jag ville!

Det var ett erbjudande jag med glädje tackade ja till, så idag traskade jag till Ankars och tog mig en härligt bad! Kanske lite väl härligt, för efter det ville jag bara krypa ner under täcket och gosa. Men mitt alterego - vikingen Helga - sa genast ifrån, så jag har istället pluggat hela förbannade dagen inför tentan imorgon. Fatta vad jag ska fira när allt pluggande för dessa kurser är över. Halleluja!

Hallå där, turisterna i paradiset! Om ni läser detta, hoppas jag att ni har det ljuvligt! Det är ni värda :)


Kommentarer
Postat av: Sofia och Simon

Tjo Emma!



Härligt och se att du tar hand om vårt badkar! Det är du sååååå värd! Titta gärna i filmhyllorna också, kanske hittar du något du vill se :)



Vi kom till Phi Phi Island idag. Har bosatt oss i en bungalow uppe i bergen och vi har trådlöst internet på rummet. Nördigt nice! Vi behöver varva ner lite efter en hektisk vecka i Phuket där äventyr stått på schemat varje dag och vi har behövt gå upp vid sextiden på mornarna. Så ikväll ska vi sova ut och hitta lugnet här!

2010-03-31 @ 17:19:05
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni är ju alldeles för underbara! Jag blir så bortskämd, till och med i er frånvaro :P



Ni ser ut att ha det riktigt gött på bilderna jag sett! Njut ordentligt, och hälsa Håkan om ni träffar honom igen ;)



Kram på er båda!

2010-03-31 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0