En helg med mamma

Förra fredagen var det mamma som pressade in sin resväska i min redan överfulla garderob. Det var riktigt trevligt att få besök av familjens överhuvud :) Vi hade timat in tiden bra, jag hade ingen skola what so ever, helt ledig!

Så vi hann med riktigt mycket. Bland annat myskväll med 5 timmar och 11 minuter Tracys hämnd, laserdome (gissa vem som vann alla tre spelen?!), en enormt mättande lunch på Thai garden, shoppa datorskrivare och dammsugare, göra leksaker till Rocky, baka semlor till söndagsfika och mycket mycket mer.

Som ni säkert förstått hade vi en riktigt trevlig helg, med mycket action och promenerande. Mamma stod för underhållningen; hon hade bokat hemresan 22 mars istället för februari! Hahaha, jag trodde att jag skulle dö, hon hade panik. Till slut fick hon tag på flygbolaget, så att hon kunde boka om resan.

Men det var tur att det hände, hon var tvungen att stanna en extra dag, vilket gav oss tid att hinna med det vi inte annars skulle hinna.

Bildbevis på mammas insats i Laserdome


Kommentarer
Postat av: Anna

"Hur fan har hon lyckats med det..." Höhö ;)

2010-03-01 @ 23:06:46
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

HAHA! xD

2010-03-02 @ 08:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0