En afton med Alice

Jag har nyss kommit hem från ett roligt biobesök. Det var Alice i Underlandet jag avnjöt. Gud så bra den var, jag förstår verkligen inte de som hackar ner på den. Det är en film jag tänker köpa när den kommer ut. Så den tipsar jag starkt om! Framför allt i 3D, riktigt häftig :)

Jag ska lägga mig rätt snart, har mycket att göra imorgon. Jag har två böcker att läsa inför ett litteraturseminarium jag ska ha i helgen, storstäda, handla och laga mat inför min kväll i sann halv åtta-anda. Det är Anna, födelsedagsbarnet sen en vecka tillbaka, som får åtnjuta denna kalasmåltid. Rapportering om hur det gick får ni i dagarna :)


Lyd mitt råd - se filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0