Back on track

Efter att precis ha kommit tillbaka från den klassiska 5-kilometaren på Gris känner jag att jag är tillbaka på banan. Jag är inne på dag tre i mitt never ending GI-ande, och det går faktiskt bra. Jag gillar att promenera i skogen med någon härlig person vid min sida att babbla med, den här gången var det Sofia, inte fy skam.

Så nu sitter jag alltså här på min numera katthåriga datorstol och mår bra. Jag är härligt matt i kroppen och ska lägga mig tidigt efter Halv åtta hos mig (tack internet!) och en kopp hallonte. So long! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Emma, vad är det för tantfasoner med sänggående redan klockan 20...? ;)

2010-03-19 @ 14:24:57
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, Urtanten biter tillbaka! Men det är riktigt skönt att vakna utvilad på morgonen och få massa gjort! :)

2010-03-19 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0