Väkommen till Alingsås

16:05 var klockan när SAS-planet landade på Landvetter. Äntligen befann jag och Rocky oss på rätt sida i detta långa land. Rockan var superduktig på planet och jamade bara två gånger. Annars låg han och slumrade, tvättade sig eller kikade nyfiket ut genom "fönstret" på hans toppmoderna väska.

 

Igår gick han omkring i hela huset på Arrendegatan och bekantade sig, han var lite försiktig. Men idag har han varit en riktig liten buse, som vanligt. Det klickade mellan honom och mamma&pappa, det är jag väldigt glad över. Han är så fin, min lilla Rockan!

Ni ska få en massa bilder, det lovar jag! Men har inte hunnit ta så många än, jag ska alldeles strax fira min älskade kusin Karin som tar studenten! Hurray!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Åh, är så glad att allt gick bra! Skönt att rockan charmat skiten ur päronen, men förväntade vi oss något annat?;) längtar efter bilder!:) ta hand om er, pussokram!

2010-06-04 @ 16:02:09
Postat av: Vanessa

DAGS FÖR UPPDATERING!!! bloggen får inget sommarlov;)

2010-06-10 @ 14:42:30
Postat av: Vanessa

"Innan tisdag har du en uppdatering" jahaaaaa förstod inte att du menade NÄSTA tisdag (alltså imorrn). Nu är jag me;) puss!!

2010-06-20 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0