bloggsemester

Jag ber om ursäkt till alla ni som trott att jag dragit mitt sista andetag bland alla potatisar. Så är inte fallet, utan jag har tagit en välbehövlig bloggsemester. Jag har jobbat nästan varenda dag och tagit igen tid med mina alingsåsvänner. Naturligtvis gosar jag massa med min superälskling också, då blir bloggandet nedprioriterat.

Men det ska det bli ändring på! Jag ska, som jag redan i ett tidigare inlägg lovat, ta en massa bilder på päronen med min underbara pojke som har blivit goda vänner. Jag ska också leka paparazzi imorgon då jag och Världens Bästa Anna (Lycksele-Anna har en likadan medalj) ska ha spa-kväll.

Så imorgon tar semestern slut, då får ni börja invadera bloggen igen, för mina hysteriskt roliga(?) inlägg kommer att hagla! So long! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska jag absolut göra, jag ska be han signera en idolbild till dig också ifall jag stöter på honom ;)



Vad gullig du är förresten som omnämner mig så fint i din blogg. Aj miss joo! :)

2010-06-21 @ 22:34:11
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Vanessa

Yaaaaaaaay!:)

2010-06-22 @ 18:41:57
Postat av: Dennis W

Jag saknar dig så himla mycket! Hoppas en gammal riddare passerar dig och raggar upp dig.

2010-06-26 @ 16:30:45
Postat av: Emma

HAHAHAHAHHAHAHA!! Dennis, du vet vad jag vill ha ;)

2010-06-27 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0