Back on bloggtrack

Okej, jag suger! Jag har blivit helkass på att blogga nu när jag är hemma i Alingsås. Men jag har en annan bortförklaring än jobb; en oladdad kamera! Jag tycker att det känns tråkigt att publicera inlägg utan bilder, så därför gör jag det inte.

Men jag ska framöver ta risken att driva en tråkig blogg, hellre det än att bli bortglömd. Och jag ska se till att få tummen ur röven och ladda kameran. Tummen har suttit jäkligt fast ett bra tag nu...

Jag har planerat helgen nu. På fredag blir det Eclipse med några vänner, på lördag grillfest hos Maria, då hänger även min barndomskompis Johanna från Göteborg med. Vi ska sedan ha en riktig nostalgisöndag och ha picknick på berget vi alltid hade när vi var små och bada på det gamla favoritstället.

 

Jag, Emelie och Anna åkte till Göteborg igår och träffade Johanna. Vi hade det jävligt skoj, vi käkade på Bryggeriet, trackasserade Anna och fikade på Café Vasa som gör världens godaste pajer. Det var en sådan kväll man mår riktigt bra av, fler sådana i sommar!

I bilen på väg hem fann jag min nya repeat-låt som jag ska lyssna sönder på i sommar. Hoffmaestro & Chraa - Highway man så sjukt bra! Om jag gör jämförelsen, typ bättre än Eloise, då fattar ni hur mycket jag gillar den!

 

Det blev ett långt inlägg som kanske kompenserar frånvaron? Oh, förresten! Nästa gång ni ser mig... raklugg! Jag har blivit övertalad av mina potatisvänner, så jag får lita på dem! Nu ska jag sussa, jag ska upp 05:30 imorgon!

Sofia&Simon, André, Anna, Dennis, Sandra x 2, Vanessa och massa fler, JAG SAKNAR ER!

Stor blöt puss från mig!

 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Highway man är verkligen sjukt bra!

SAKNAR DIG MED!!! pussa rockan från mig:)

2010-07-11 @ 23:00:43
Postat av: Anna

Eftersom att Vanessa redan har fått med det jag hade tänkt kommentera säger jag bara att jag håller med henne. Miss you big time Emsegumsan!!!

2010-07-17 @ 00:05:58
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: André

Och jag saknar dig också min vän. :) Lovar att vi ska hänga mer sista året!

2010-07-26 @ 00:24:52
Postat av: Emma

Det låter bra det! :)

2010-07-26 @ 11:11:31
Postat av: Simon

Saknar dig också emma! När åker du upp? Jag och fia drar tidigast 23 augusti. kramar

2010-07-29 @ 10:36:12
Postat av: Emma

Den 26 augusti gör jag och Rockan storslagen entré i fisstaden ;)

2010-08-09 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0