Tunnelljus och äckelfilm

Nu sitter jag på skolan och redigerar, och har precis fått syn på ljuset i tunneln. Jag hade tekniska problem med redigeringen i ett inslag innan jag åkte hem för julen, och nu har jag fått hjälp med det. Jag redigerar för fulla muggar, och njuter av insikten att jag troligtvis kommer att ha något att visa upp på måndag. (ta i trä, för fan!)

Och igår tittade jag på Brüno. Jag hade stora förhoppningar om den filmen, eftersom jag älskar Borat. Tyvärr blev jag väldigt besviken. Jag är absolut inte känslig, men jag tyckte att filmen bara var vidrig och överdriven. Vissa delar satt jag faktiskt och skrattade rejält, men det vägde inte upp stunderna jag satt med ett äcklat uttryck. Så om ni har funderat på att se den - gör det inte! Slöseri med pengar och framför allt tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0