Tisdagsparty!

Dagen var en katastrof. Det var inget speciellt som hände, utan mina endorfiner hade helt enkelt tagit semester för dagen. Men jag kände inte för att sitta hemma och deppa och tvångskrama en bussugen katt. Jag bestämde mig för att ta ledigt från den hårt slitande studenten Emma och hoppa in i livsnjutaren Emmas liv.

Jag begav mig mot Ankars, och hoppades att bli uppmuntrad av Sofia och Simons festliga sällskap. Eftersom Sofia är en lika hårt slitande student som jag blev det bad för mig, medan hon pluggade. När jag njutit av de varma bubblorna bestäme vi oss för att vi var värda lite Småstjärnorna som hon har inspelat på en VHS från Gudvetnär!

Efter badet och gulliga mimande barn var mitt humör på topp, endorfinerna hade släktträff! Vi tog oss var sin grogg och plockade fram sanning och konsekvensleken och avslöjade ett och annat för varandra. Åh, så bra jag mådde efter kvällen med den bästa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy fan vad underbart det var! Tack för ett härligt sällskap och världens gladaste skratt!

Du är bara för bäst!

2010-01-21 @ 22:02:55
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0