Tack alla ni!

Jag är lite blödigt just nu, jag tror att det är för att jag varit ifrån Piteå så pass länge nu. Men jag vill från hjärtat tacka mina norrlandsvänner för att ni är så jävla underbara. Bättre vänner än er kan man fanimej inte ha. När jag ser er nästa gång ska jag ge er var sin stor, varm bamsekram.

Jag vill dela med mig av några kärleksbrev jag fått, som värmer i hjärtat ;) Som ett litet bevis på att jag har oförskämt bra vänner! :)

Vanessas hyllningsrim till Emma
Att komma till skolan när Emma är där

Ja, den känslan är nästan bättre än att vara kär.


Hon får mig att skratta, hon får mig att le

Jubel och hyllningar, Emma, dra ett till om jag får be!


Alla vill vi hennes skämt höra

även om jag bodde i Japan, skulle jag dit köra.


För en dag utan Emma

 - Nä, då känner jag mig inte hemma.


Jag skrattar och gråter,

men jag henne alltid förlåter


När hon kallar mig bitterfitta,

jag ändå alltid bredvid henne vill sitta.


Kärleksbrev till Ähmma från Brynte

Det var en gång en flicka

med ovanligt svår hicka


Hon hade problem med dricka

även från bordet hon det slicka


Flickans ovanliga namn var Emma

hon var ensam om det där hemma


Som lån hade hon en hel stor femma

den tjänade hon genom att slemma.


En dag träffade hon någon som inga andra

Emma fick världens bästa vän, Sandra

 
Rim till Emma från Anna
Min vän Emma är vinterns egen gudinna
med en förkärlek för kyla och snö
hon tävlar i allt och måste alltid vinna
en förlust för henne är värre än att dö.

På varje fest spelar hon Arvingarnas Eloise
för dansbansmusik är Emmas melodi
av drömprinsar tar Persbrandt alla pris
Emma gillar gubbar som snart pensionärer ska bli.

Emmas humor är minst sagt speciell
med ordvitsar, loser sneezes och knas
ärligt talat skrattar man mest för att vara snäll
men ett garv tycker Emma alltid är kalas

Det må låta som att Emma är en jobbig prick
med sin udda humor och vedervärdiga musik
men jag önskar att alla en lika fin vän fick
för just hennes egenheter gör henne bra och unik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0