Rumskamrat på ingång

Jag har alltid velat ha en liten misse, men pappa är inte särskilt förtjust i dem, så det har inte blivit av. Men nu jäklar ska jag få en gullig liten kompis. Det är genom Vanessa jag kommit i kontakt med missen. Hon är med och arbetar för att katter ska få hem, och slippa gå ute och frysa i kylan.

Så lilla Sighsten är en omplaceringskatt, som på grund av bråk med ägarens hund måste flytta. Jag ska vara stödhem åt honom tills han blir adopterad. Vi ska ha det så mysigt jag och han! :)

Om ni är sugna på att vara stödhem eller akuthem kan ni läsa mer om det på www.kattinorr.se ni gör en fin insats samtidigt som ni får en gosig kamrat!

Sex månader gamla Sighsten, som förhoppningsvis kan flytta in hos mig på tisdag!


Kommentarer
Postat av: Jenn

Har varit i kontakt med Katt I Norr förut när jag tittade runt efter katt men det blev inte av att jag fick någon därifrån.

Nu har jag en 6 mån katt unge som är omplacerad från min systers väns flickvän.

2010-01-09 @ 13:11:54
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Emma

Åh, då blir vi katt-tanter båda två ;)

Är det en mysig misse?

2010-01-09 @ 13:43:03
Postat av: Vanessa

Åh vilket fint inlägg Emma:) du gör reklam för oss och allt! Wihooo vad mysigt med en liten Sighsten. Har inte hört något mer från Camilla men jag antar att det styrs upp till veckan så kissen får komma till dig! ut o köp råttor och bollar nu! (kanske kattsand och mat är prio ett när jag tänker efter:P)

2010-01-09 @ 17:59:48
Postat av: Emma

Jag ska minsann ut på en shoppingrunda på måndag! :) Sighsten kommer att bli en liten brat, tror jag allt! ;)

2010-01-09 @ 18:30:47
Postat av: Vanessa

haha det låter ju för underbart:)

2010-01-10 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0