Quentins mästerverk


Jag har precis kommit från Malin, där vi satt uppkrupna i soffan och tittade på Inglorious basterds. Ni som är mina trognaste bloggläsare vet att jag redan sett den, men för Malin var den premiär. Den filmen är, trots att den är mycket bättre på bio, otroligt bra. Quentin has done it again!

Nu ska jag slipa på mina alster inför en examinerande visning imorgon i Bildjournalistik i tv. Jag är lite nervös, men känner mig i stort sett redo att bli sågad till fotknölarna eller hissad till hustaken. (Jag hoppas dock på det sistnämnda..)

 

Natti natti på er! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Hur gick d med redovisningen då Emma? :D

2010-01-11 @ 16:35:54
URL: http://shopoholicer.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gick faktiskt riktigt bra! Fast vad kan man vänta sig med min talang? ^^

2010-01-11 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0