Grävande korthaj

Dagens lektion blev som jag förutspått, fast mer intensiv och definitivt roligare än jag trott! Tack vare den känner jag nu att jag verkligen är på rätt spår i min utbildning. Ibland behöver man sådana där motivationskickar, istället för föreläsare som inleder dagen med att berätta hur enormt hopplös branschen är och att vi borde ge upp med en gång.

 

Efter lektionen hade jag och Sandra planerat att promenera på Gris, men det blev istället promenad till Coop där vi handlade varor som skulle få alla GI-trogna att få kalla kårar. Men det var det värt, vi hade det grymt skoj. Vi spelade det berömda 500Superpoker, Chicago och Stress. Det sistnämnda spelet fick oss att sitta och skrika och dunka i bordet som två galningar.

Jag lite orolig för Rocky, men som den tuffing han är ville han hellre vara med i spelet än att gömma sig under sängen. Kan man vara mer förälskad i någon än jag är i lillgubben?

(Jag står fast vid mitt löfte om fler foton, de kommer under helgen, I promise!) 


Kommentarer
Postat av: Jenn

Ett tips: Ta en massa foton på Rocky för de växer upp så snabbt. Vincent har växt så jäkla mycket på bara 1 månad. Han har blivit så stor nu.

2010-01-28 @ 22:55:55
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0