GI-Jesus

Då var det dags att sätta igång igen. Det är naturligtvis South beach-dieten jag pratar om. GI-dieten då man ska köra stenhårt på inga kolhydrater i fjorton dagars tid, för att sedan gå över till fullkornprodukter.

Jag vet att det funkar, eftersom jag höll på med det i somras, då jag gick ner en himla massa. Många av de kilona har smugit sig tillbaka under julen, men nu ska de skrämmas bort igen! Jag har blivit något av en GI-Jesus, som jag predikar om metoden. Pappa har precis avslutat de två första veckorna, vilket har gett tydligt resultat.

Min kompis Anna lånade boken, och fick även med sig sig sina föräldrar på spåret. Nu har även Pite-Anna fått nys om det, och avverkat första veckan. Sandra, Brynte, Sofia och jag börjar våra två veckor imorgon. Det känns obeskrivligt skönt att komma igång igen, att äta nyttigt och promenera på Gris. Jag var ju så duktig där ett tag.

Så kom igen nu, vill ni inte joina oss, kan ni i alla fall heja på och ge oss en ryggdunk eller två!

Nu är det dags att bli en promenadglad GI-are igen ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Heja! Heja! Heja! :D

2010-01-24 @ 18:31:40
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Vanessa

Jag har alldeles för dålig karaktär för sån där, MEN jag ryggdunkar som fan!:)

2010-01-24 @ 18:59:06
Postat av: Brynte

Haha, va fasen! Jag syftade ju på att jag skulle ta tag i skolan, inget annat!

2010-01-24 @ 19:20:00
Postat av: Emma

Heja oss, Anna!

Vanessa, jag ska allt få in dig på rätt spår! ;)

Och Brynte, BULLSHIT! Har du fått kalla fötter helt plötsligt?

2010-01-24 @ 22:46:29
Postat av: Sofia

Heja oss!

2010-01-26 @ 11:36:00
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: jamsen

heja! heja! heja! ;)

2010-02-01 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0