En riktig utmaning...

I fredags gjorde jag premiär på Pites nya nattklubb, Challenge. Jag blev glatt överraskad över den stora ytan, de mysiga sofforna och hela stämningen. Jag, som troligtvis är den sista Kalles-sympatisören, har faktiskt gått över på Challenges sida! (Jag ska sno bilder från Anna sen, min kamera hade slut på batterier...)

När jag skrev det här igår knackade det på dörren, och där stod Julia med kvarlevorna av en flaska vitt och en flaska rött. Vi gjorde slut på resterna medan vi spelade kort och delade med oss av våra äventyr vi varit med om i våra liv ;) Det var en mysig överraskning!

Nu har jag precis kommit tillbaka från Brynte och Josse, och har därför inte hunnit med städningen och tvättningen som jag planerat för dagen. Men jag skiter i det ikväll eftersom jag är ledig imorgon. Därför tänker jag, med gott samvete, sätta mig med min bok Liseys berättelse av Stephen King, och invänta söndagsfikat hos Anna. Ha en mysig kväll ni också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0