Världens bästa mamma!


Hurra hurra hurra! Idag fyller min favoritmamma 53 år! :D Dagen till ära har jag slängt ihop ett litet rim :) Ha en riktigt bra dag nu!

Mamma, du är riktigt unik,
du är en sådan som kan koka en soppa på en spik

Behöver någon hjälp ställer du alltid upp,
bara det inte är morgon, då är du ingen tupp

Du får många att må så bra,
Förutom pappa som fick en skiva med spa

Du ska veta att vi oss om dig bry
trots att vi skojar om Säby

Du gillar thailändsk mat
även om du av det blir röd som en tomat

Av alla dina syskon, en heter Kjell
är du den som är mest speciell!

Jag älskar dig! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad fint du skriver!

Grattis Emmas mamma från mig!

2010-01-21 @ 22:04:36
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0