Busfröet Rocky

Jag är kär. Jag fick hem lilla Rocky igår, och jag är upp över öronen förälskad i honom. Han är en tretton veckor gammal tuffing. I bilen på väg hem från Luleå pep han hjärtskärande eftersom han skiljdes från sina syskon. Men så fort han kom in i min lägenhet började han utforska varenda vrå av den och leka och skutta.

Det har verkligen klickat mellan oss två. Igår kväll kröp han nyfiket upp på mitt täcke där jag låg och läste, för att leka med min bok. När jag sedan släckte för att sova kurade han in sig mellan mig och väggen, och somnade. Förlåt alla mina vänner, men jag har en ny bästis!

Jag ska lägga upp lite bilder från mitt lilla busfrö!

(Sighsten blev såld innan jag hann få honom, därför fick jag Rocky istället)




Han brukar gå omkring med sin favoritleksak! :)





 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Gulleeee! Jag visste direkt jag såg han att det var han som skulle flytta in hos dig. Jag valde med omsorg;) så himla fin och roligt att han trivs! Du kommer bli en grym kattmamma!;)

2010-01-13 @ 11:52:15
Postat av: Emma

Du är bäst Vanessa! Jag hade inte kunnat bli nöjdare! :)

2010-01-13 @ 12:21:43
Postat av: Anna

Hihi, va söta bilder! :)

2010-01-13 @ 12:46:12
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Jenn

Vilken sötnos. Så du kom på ett namn till slut ;)

Vincent skriker också i bilen. Var jobbigt med två timmar skrikandes till Arlanda. Men sen på flyget så pep han lite sen somnade han, lika så i taxin från flygplatsen. ;)

2010-01-13 @ 15:25:12
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Vanessa

Gaaah! Jag kräver uppdateringar!!:)

2010-01-15 @ 19:02:57
Postat av: Karin

Guuud va söt han är! :D Och va mysig han låter när du beskriver honom! :D Ge mej också? (a)

2010-01-16 @ 09:46:14
Postat av: Karin

Älskar bilden där han tittar på dataskärmen! :D

2010-01-16 @ 09:46:57
Postat av: Emma

Han är verkligen det gulligaste som finns! :D

Haha, han sitter och jagar bokstäverna jag skriver på skärmen just nu xD



Kom upp till mig, så kan du också gosa! ;)

2010-01-16 @ 10:11:38
Postat av: Niclol

Emegumsan, du är så sjukt SÖT. Den kisen måste ju passa dig som handen i handsken. Kan höra ditt skratt i huet när jag tänker dig och Rocky ihop:)

2010-01-17 @ 16:23:10
URL: http://urbangullet.blogg.se/
Postat av: Brynte

Tjo kortförlorarn, jag har några halvfina kort på mr Rocky men du är inte inne på la ämmäsäään. Men säg till om du vill ha dom där kattskrället sitter någorlunda stilla och det inte är suddigt. Hehe.



2010-01-17 @ 21:31:20
URL: http://lillpippin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det börjar verka kärlek banne mig...

2010-01-21 @ 22:05:38
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0