Bloggens jullov

Det är inte bara hårt slitande stundenter som får jullov, utan en och annan blogg är också värd lite julledighet. Inte ens på självaste julafton vaknade den till för att önska alla en god jul, men den sov ju så jävla gött.

Jag har helt enkelt haft så sjukt mycket att göra när jag varit hemma. Jag har umgåtts med mina underbara vänner och min lika underbara familj. Jag har också hunnit med att jobba en hel del, så när lönebeskedet kommer blir det jag som lägger kortet i baren ;)

Jag orkar inte lägga upp en massa bilder från allt jag hittat på, ni får helt enkelt lite på mitt ord när jag säger att jag haft ett jävligt bra lov i Alingsås. Vissa människor mår man bra i själen av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0