2 down, 12 to go!

Nu har jag strax avslutat min andra dag på GI, och det går förvånandsvärt enkelt. Kanske för att jag motiverat mig själv så länge nu, eller för att det blivit något av en tävling. Jag är ju tävlingsmänniskan nummer ett! Jag har precis varit ute på promenad med Malin och Esra och ska, med gott samvete, sätta mig med min bok.

 

Jag har också blivit lite av en lyxtant, jag har köpt Cliniques hudvårdsprodukter. De var inte billiga, det kan jag lova, men de har verkligen gett resultat efter bara en dag! Brynte köpte också ett kit när vi var ute och shoppade igår, så nu kommer vi att glänsa ikapp med vår rena hy!

 

Jag kan också lova er att jag ska bli duktigare på att fota och lägga upp bilder. Så fort kameran är fulladdad drar jag ut på ett fotomission. Då ska ni få se min nya frilla ;)


Kommentarer
Postat av: Brynte

Bäbisröv-Emma kommer att möta hårt motstånd i bäbismags-Brynte. Den saken är ju klar!

2010-01-27 @ 21:29:02
URL: http://lillpippin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0