Uppdrag Hunddagis

Idag skulle jag åka till Piteå brukshundsklubbs hunddagis för att skriva reportage. Det visade sig vara väldigt roligt och mycket kallt! Jag hade Brynte med mig som fotograf. Vi slog ihop våra intressen, hon hade ett fotoreportage att göra och jag behövde bilder :)

Alla var väldigt trevliga och enkla att ha att göra med. Och hundarna sen. Åh, så söta! Jag blev kär i Bernssennerhunden Uno som jag fick vara promenadkompis med. Jag orkar inte skriva så mycket om upplevelsen, utan jag bjuder på lite bilder istället.

Njut nu allihopa av att bevittna en i sanning duktig journalist-to be!


Kommentarer
Postat av: Jenn

Tjohoo.

Åh en Bernssennerhund!! De är ju så underbara.

Har en svensk blogg nu på http://myalibi.blogg.se ;)

Tack för igår och besöket. Rocky är verkligen söt men tycker nog att Vincent är sötare. Men det är vell så, man tycker alltid att sitt djur/barn är sötare än andra. Kanske är det så att vi umgås mer med dem än med andras. Om du förstår vad jag menar. =)

2010-02-08 @ 12:26:17
URL: http://myalibi.blogg.se/
Postat av: Mikael Persbrandt

Du ser otroligt rädd ut på alla bilder :P

2010-02-11 @ 00:01:39
Postat av: Emma

Rädd?

Nej, första bilden skulle vara en "nördbild". De andra var jag bara fokuserad på ^^

2010-02-11 @ 08:58:48
Postat av: Brynte

Micke Persbrandt aldrig har du väl sagt en riktigare sak! Inte ens som Gunvald.



2010-02-11 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0