Vinnaren är...

DENNIS WIKBERG!!!

Motivationen lyder:
Ett fullskaligt rim som på ett mycket poetiskt sätt belyser mina egenskaper och våra upplevelser ihop. Med charm lyckas du visa att vi hunnit skapa en fin vänskap med många skratt under tiden vi känt varandra.

Men ni ska alla veta att jag hade riktigt svårt att kora vinnaren. I slutet stod det mellan några bidrag som jag tyckte var geniala. Jag fick till slut ta hjälp av utomstående och tillsammans med dem kom jag fram till att Dennis var den mest värdiga vinnaren.

TACK alla för era underbara rim, jag tycker egentligen att alla är värdiga ett pris. Men ni får nöja er med vetskapen om att ni är de allra bästa! :)
Puss på er <3

Vi får bestämma ett datum då du ska få avnjuta ditt pris och tacka gudarna för att du skrev det där rimmet som gav dig en kväll du sent skulle glömma.

Vinnarbidraget:

Hon var den första flicka jag kysste under kräftskivans vilda kalas
Hon formulerade vad jag skulle säga till mitt ex när han hade betett sig som ett as
På episka bussfärder har vi sökt och funnit mordvapen i långa rader
Och i hennes ögon blev jag en demon under en av våra nattliga promenader

”I just called to say I love you” eller vilken låt det nu var
Någon mäktig stämma eller framtid som sångerska Emma ej har
Humorn är klandervärd när hon besjunger ordvitsarnas lov
Men den är fantastisk när hon modebloggar från drottning Elizabeths hov

I sällskapsspel händer det att hon vinner tio miljoner
Men när det går dåligt anklagar hon sina medspelare för konspirationer
- ”Hur gick det med din vän Ann från särskolan?” frågar jag med ett flin
- ”Hon försvANN men ingen står ANNklagad” svarar Emma på latin

Bara Ensamma Emma kan gå vilse på en rak gata när sträckan hon ska gå är 100 meter
Hon satte juicetjuven på plats för sina oförlåtliga fräckheter
Emma går på Kalles i vinterkängor och tvingar varje DJ att spela ”Eloise”
Det är Mikael Persbrandt och pensionärer som gäller på dansbandsdrottningars vis

God jul min fina vän!

Kommentarer
Postat av: Dennis the diva

Det här är historiskt! Som jag längtar efter att avnjuta en middag med dig! :D WOHO!

2010-12-06 @ 19:37:45
Postat av: Emma

Verkligen! Måndag är den spektakulära dagen ;)

2010-12-06 @ 19:43:20
Postat av: Emma Tillgren

Kul att läsa rimmen och vinnaren var helt klart bra :) Grattis! :)

2010-12-06 @ 19:51:43
Postat av: Nina Johansson

En mycket värdig vinnare! Vi läste rimmet högt och skrattade åt hur bra (och helt rätt) det var. Grattis!

2010-12-06 @ 20:10:22
Postat av: Mikael Johansson

Vad synd att jag inte vann lyxmiddagen. Grattis till vinnaren.



"Varför är det ingen som vill laga mat på flygplanen?

"För att alla ser ju kockpitten" ha ha ha

2010-12-06 @ 21:29:32
Postat av: Emma

Det var väl inte synd? Du verkade ju inte särskilt sugen..

Haha, den var faktiskt riktigt kul! :D

2010-12-06 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0