Tar det aldrig slut?!

Näe, nu får min otur ta slut snart! Jag var hos tandläkaren för tre veckor sedan och fick ett hål fixat. Men det har börjat göra ont igen, så jag hörde av mig till tandläkaren för att få det fixat. Väl där visade det sig att tandläkaren som lagade tanden inte gjorde sitt jobb ordentligt, så de blir tvungna att göra om hela jävla skitprocessen. Eller tortyren som jag vill kalla det.

Men tandläkaren märkte också ett till hål, som var mer akut än det kassa lagningen. Ajajaj, det var inte roligt. Bara sprutan var ju rena misshandeln, men att sedan ligga fastspänd i en fulgrå stol medan okända människor bygger ställningar och leker med lego i min mun var ännu värre.

Sådärja, nu rök ytterliggare 1300 kronor. Jag ska lära mig att virka eller sticka, så att jag kan göra julklapparna i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0