På det fjärde ska det ske


Med glädje kastade jag mig in i min andra roman av Kajsa Ingemarsson. Men jag blev besviken. Jag tyckte att den var trög, torr och ointressant. Visst hade den sina ljusa punkter, men jag läste färdigt boken mer av plikt än glädje.

Men detta var ju faktiskt hennes första roman, Små citroner gula är ju helt underbar. Därför ska jag ge henne ännu en chans och läsa Lyckans hjul, som jag faktiskt hört ska vara bra. Jag vill också tacka Malin Niklasson som så generöst tillhandahåller mig med diverse superba böcker. Så tack :)

Denna bok får 2 Emmor av 5.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att kunna bjuda på något! Och fler böcker lär du få låna med tiden! :)

2010-12-26 @ 20:07:06
URL: http://maliniklasson.wordpress.com
Postat av: Emma

Det ser jag fram emot! :)

2010-12-30 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0