Från palt till potatis

Nu är det mycket, minsann! Jag gick upp kvart i sju i morses och har städat och förberett packning sedan dess. Tjugo över elva ska jag vara hos tandläkaren och efter det ska jag till skolan och fixa den sista uppgiften i Digitalfoto - Bildbehandling. 

Efter det ska jag fortsätta mina städ- och packningsuppgifter. För halv sex ska jag träffa André, vi ska slänga ihop en mysmiddag ihop, eftersom vi inte kommer att ses på lääänge. Med jullovet och praktiken.

Jag hatar att vara såhär stressad, det förvärrar resfebern som börjat smyga sig på... Jag säger på återseende till Pite och heeeeeej till Alingsås :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Alingsås - nu kommer Emma hem! ;)Hoppas att flygresan gick bra, jag saknar dig redan!

2010-12-17 @ 13:40:36
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Den gick jättebra, även om vi kom iväg en timme för sent.

Ja, det kommer att bli tomt att inte ha min favvogranne i närheten :(

2010-12-17 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0