Årets julkalender

Hotell Gyllene knorren handlar om en familj som är trött på stadslivet och köper ett hotell ute på landet. Vad de inte fått reda på är att vägen är ombyggd, så att inga gäster passerar hotellet. Att locka gäster är en utmaning de antar. Men spökar det i rum 13...?

Jag hade höga förhoppningar om årets julkalender. Efter vad jag läst kände jag att detta kunde bli en revansch för decembertraditionen. Efter att ha tittat på första avsnittet i morse är jag optimistisk, jag kommer definitivt att fortsätta titta.

För er som tycker att julkalendern är för småungar, kasta stoltheten åt fanders - traditioner ska man hålla på!

Kommentarer
Postat av: Emma Tillgren

Har sett de två avsnitten och tror faktiskt jag ger det här en extra chans... :D

2010-12-02 @ 22:33:29
URL: http://emmaandre.blogspot.com
Postat av: Emma

Det låter bra det! Då är vi två som trotsar samhällets normer och kliver upp i ottan för att vara barnsliga :)

2010-12-03 @ 08:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0