Leksakernas comeback

Jag har just kommit hem från ett biobesök väl värt 90 kronor. Jag har suttit i en röd biofåtölj och skrattat mer eller mindre konstant i 1 timme och 45 minuter. Det är naturligtvis Toy Story 3 jag snackar om. När jag hörde att det kommit en trea suckade jag djupt och beklagade mig över sjaskiga uppföljare som förstör minnena från den första klassikern.

Men det var tills jag såg trailern och hörde Ken upprört utbrista: "Jag är ingen tjejleksak, jag lovar!". Då började jag misstänka att filmen kanske kunde vara rolig ändå. Och den var hysteriskt rolig och faktiskt välgjord. Ett minus är väl kanske bara att det hände alldeles för mycket, mina nerver klarar inte alltid sådant.


Men frågar ni mig...Se den!
Nu ska jag göra kväll med en kopp te och gos med Rockan. Myspys :)


Filmens stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0