Grym Kick off

I fredags hade jag en toppenkväll. Det var Kick off på kåren, en fest jag längtat efter i en månads tid. Det är inte ofta kvällar man väntar så länge på lever upp till förväntningarna, men denna gjorde det.

Efter en ordentlig shoppingtur inledde jag och Anna kvällen på Bäckis med en fördrink. Vi skvallrade, drog i oss lakritsshots och laddade ordentligt. Vi hade det skitkul!

Sen tog vi en taxi till Ankars där vi förfestade i sisådär tre minuter hos KG. När allt folk drog därifrån var det Åhman & Adamsson som gällde. Jag hade skitkul där, men tyvärr hann vi inte vara där särskilt länge innan det var dags för kåren.

Jag gillar egentligen inte Kåren särskilt mycket. Det är ofta ganska lite folk och rätt kass musik. Men ikväll var det knökat, och stämningen var på topp. Det var så sjukt kul att träffa alla igen. Jag och Anna var där till stängning och drog sen till Max där jag fick möjligheten att hänga med en polack hem.

Men jag tackade artigt nej och åt min burgare, och snipp snapp snut, nu var dunderkvällen slut!

Lite lagom tankad på min och Annas lilla förfest

Skön stämning på kåren!

Behövs ord? Grr...

Haha, såklart att Anna lyckas komma med på ett hörn ;)

Back on track med bästisen!

Jag höll på att spy när jag morgonen efter med tungt huvud bevittnade mitt och Annas drinkbord...


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det var en riktigt rolig kväll! Och jag måste ha blivit rätt tankad där innan vi drog på Kåren; Jag minns aldrig att jag snikade mig in på bilden på dig och Sofia :P

2010-08-30 @ 10:24:17
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha det var på övervåningen, när vi önskade låtar ;)

2010-08-30 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0